Rada rodziców - ogłoszenia

UCHWAŁA

11/10/2012

Uchwała nr 2/09/2012 Rady Rodziców przy Państwowej Szkole Muzycznej I st. w Lubinie z dnia 27.09.2012 r. w sprawie określenia wysokości i warunków płatności składki na Radę Rodziców na rok szkolny 2012/2013.

Działając na podstawie art. 53 ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572, z późn. zm.), Statutu Państwowej Szkoły Muzycznej w Lubinie oraz Regulaminu Rady Rodziców, Rada uchwala, co następuje:

1.Zatwierdza się składkę na Radę Rodziców na rok szkolny 2012/2013 w wysokości 60 zł.
2.Składka powinna zostać opłacona w pełnej wysokości w terminie do dnia 30 listopada 2012 roku.
3.Wpłacając składkę bezpośrednio na konto Rady Rodziców w treści przelewu należy wpisać: Składka na Radę Rodziców oraz Imię i nazwisko ucznia.
4.Możliwe jest rozłożenie składki na dwie równe raty, przy czym, płatność drugiej raty nie powinna nastąpić później, niż do wyżej wymienionego terminu.
5.W przypadku, gdy do szkoły uczęszcza więcej niż jedno dziecko w rodzinie, składka na każde kolejne wynosi 50% składki podstawowej.
6.W przypadku trudnej sytuacji materialnej rodziny ucznia, istnieje możliwość zwolnienia z opłacenia składki na pisemny wniosek rodzica. Decyzję podejmuje Prezydium Rady.
7.W przypadku dokonania nadpłaty zostanie ona zwrócona przelewem na konto, z którego została wysłana, pomniejszona o koszt przelewu zwrotnego.
8.Niniejsza uchwała zostanie podana do wiadomości na tablicy ogłoszeń Rady Rodziców w Szkole oraz na stronie internetowej Szkoły w terminie 7 dni od daty uchwalenia.
9.Uchwała wchodzi w życie z dniem jej podjęcia.

AS

Maj 2020
PWŚCZPSN
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

najbliższe wydarzenie:
Brak następnych
wydarzeń

31
niedziela
Ważne powiadomienia: 6

Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice i Opiekunowie. W związku z ukazaniem się Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 maja 2020r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 uprzejmie informuję, że: 1) okres zdalnej nauki został przedłużony do 7 czerwca 2020r. - realizacja wszystkich zajęć dydaktycznych w szkole nadal będzie przebiegać z wykorzystaniem form i metod kształcenia na odległość. 2) w tym roku szkolnym nie odbędą się egzaminy promocyjne i końcowe z instrumentu głównego - oceny roczne wystawia nauczyciel prowadzący przedmiot główny, 3) w szkole nie będą realizowane zajęcia opiekuńczo-wychowawcze dla klas I-III, ponieważ szkoła nie prowadzi pionu przedmiotów ogólnokształcących, 4)do 25 maja nauczyciele powiadomią Państwa o proponowanych ocenach końcoworocznych, 5)15 czerwca zostaną wystawione ostateczne oceny klasyfikacyjne z przedmiotów realizowanych w szkole, 6) nie odbędą się również planowane koncerty i uroczystości zakończania roku szkolnego, Proszę nadal kontaktować się z pedagogami drogą mailową, telefoniczną oraz śledzić komunikaty dla poszczególnych klas w zakładce \"pliki do pobrania\"(o szkole). W czasie zdalnego nauczania obowiązują \"Wewnątrzszkolne zasady oceniania - nauczanie zdalne\" Z poważaniem Violetta Kwiatkowska

Drodzy Absolwenci!!! W związku z zakończeniem roku szkolnego prosimy o rozliczenie się ze szkołą. Biblioteka szkolna- komplet nut i podręczników zostawiamy w reklamówce w wyznaczonym miejscu na stoliku z kartką, na której piszemy imię nazwisko, data oddania. Termin 23-24 czerwca 2020r. w godz. 15-17. Stroje chóralne – w pokrowcach oraz podpisane (na kartce imię i nazwisko). Termin do 23-24 czerwca 2020r.(wtorek-środa) godz. 15-17. Instrumenty szkolne oddajemy z poświadczeniem dokonanego przeglądu w serwisie instrumentów. Termin zwrotu instrumentu do szkoły najpóźniej do 28 sierpnia 2020r. Datę oddania należy ustalić z sekretariatem szkoły w godz. 8-14. Tel. 76/842-14-59.

Drodzy uczniowie i Rodzice klas I - V c6 oraz I - III c4 Prosimy o pozostawienie w domu na okres wakacji wypożyczonych z biblioteki nut i podręczników oraz szkolnych instrumentów. Stroje chóralne w okresie wakacji przechowujemy w domu w pokrowcach.

Dyrektor PSM I st. w Lubinie informuje, że od 1 marca rozpoczęła się rekrutacja do szkoły na rok szkolny 2020/2021. Rekrutacja będzie trwać do dnia poprzedzającego badanie o przydatności do nauki w szkole. Planowany termin badania 19 czerwca 2020r., który może ulec zmianie w związku z sytuacja epidemiologiczną kraju. Informacja o rekrutacji,Regulamin rekrutacji i przyjęć oraz wniosek dla kandydata znajduje w zakładce \"Ważne dokumenty\".

Informacje dotyczące Ochrony Danych Osobowych w PSM I st. w Lubinie znajdują się w zakładce BIP (Biuletynie Informacji Publicznej) oraz w plikach do pobraniach.

UWAGA - Chór i Szkolna Orkiestra ! Proszę o systematyczne ćwiczenie swoich partii rozdanych utworów. W wypadku chórzystów proszę o opanowanie partii pamięciowo. A. Słowikowski. Chórzystów i członków orkiestry proszę o pilny kontakt z nauczycielem a.slowikowski@psm.lubin.pl

Miejsce:
Termin:
Godzina:
Uczestnicy:
Nauczyciel: