Konkursy

X Międzyszkolny Konkurs na Miniaturę Lubań 2012

04/04/2012

W dniu 04.04.2012r. na terenie SM I st.im. Oskara Kolberga w Lubaniu odbył się X Międzyszkolny Konkurs na Miniaturę. W konkursie tym wzięło udział 63 uczestników ze Szkół Muzycznych z Lubania, Zgorzelca, Głogowa, Jeleniej Góry, Legnicy, Lubinia, Wałbrzycha, Kłodzka, Bystrzycy Kłodzkiej, Namysłowa, Bolesławca, Milicza, Jeleniej Góry, Głogowa, reprezentując klasy skrzypiec, gitary i wiolonczeli.

W I kategorii skrzypce i wiolonczela w I grupie wiekowej wzięło udział 2 uczestników, II gr .wzięło udział 20 uczestników, w III gr. wzięło udział 9 uczestników.



W II kategorii gitara w I grupie wiekowej wzięło udział 5 uczestników, w II gr. wzięło udział 7 uczestników, a w III gr. wzięło udział 20 uczestników.



Jury w składzie:

1. mgr Konrad Dragan - przewodniczący

2. mgr Zbigniew Szporka - członek

3. mgr Dorota Straburzyńska - członek

4. mgr Aleksander Kamkow- sekretarz



z uwagą wysłuchało wszystkich wykonawców. Z radością informujemy, że w w kategorii I (skrzypiec, wiolonczeli), w

gr. II Weronika Feuerstein oraz Zuzanna Walicka zajęły I miejsce, a III miejsce zajęła Rozalia Nadzieja Sabat.

Kolejną laureatką tego konkursu została Honorata Stachowska, która kategorii II (gitary) w gr. I zdobyła II miejsce.

Laureatom oraz ich nauczycielom: mgr Annie Szpil, mgr Konradowi Draganowi, mgr Ryszardowi Wachowskiemu oraz mgr Bartoszowi Krechowcowi składamy najserdeczniejsze gratulacje i życzymy dalszych sukcesów artystycznych.

AS

Maj 2020
PWŚCZPSN
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

najbliższe wydarzenie:
Brak następnych
wydarzeń

31
niedziela
Ważne powiadomienia: 6

Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice i Opiekunowie. W związku z ukazaniem się Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 maja 2020r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 uprzejmie informuję, że: 1) okres zdalnej nauki został przedłużony do 7 czerwca 2020r. - realizacja wszystkich zajęć dydaktycznych w szkole nadal będzie przebiegać z wykorzystaniem form i metod kształcenia na odległość. 2) w tym roku szkolnym nie odbędą się egzaminy promocyjne i końcowe z instrumentu głównego - oceny roczne wystawia nauczyciel prowadzący przedmiot główny, 3) w szkole nie będą realizowane zajęcia opiekuńczo-wychowawcze dla klas I-III, ponieważ szkoła nie prowadzi pionu przedmiotów ogólnokształcących, 4)do 25 maja nauczyciele powiadomią Państwa o proponowanych ocenach końcoworocznych, 5)15 czerwca zostaną wystawione ostateczne oceny klasyfikacyjne z przedmiotów realizowanych w szkole, 6) nie odbędą się również planowane koncerty i uroczystości zakończania roku szkolnego, Proszę nadal kontaktować się z pedagogami drogą mailową, telefoniczną oraz śledzić komunikaty dla poszczególnych klas w zakładce \"pliki do pobrania\"(o szkole). W czasie zdalnego nauczania obowiązują \"Wewnątrzszkolne zasady oceniania - nauczanie zdalne\" Z poważaniem Violetta Kwiatkowska

Drodzy Absolwenci!!! W związku z zakończeniem roku szkolnego prosimy o rozliczenie się ze szkołą. Biblioteka szkolna- komplet nut i podręczników zostawiamy w reklamówce w wyznaczonym miejscu na stoliku z kartką, na której piszemy imię nazwisko, data oddania. Termin 23-24 czerwca 2020r. w godz. 15-17. Stroje chóralne – w pokrowcach oraz podpisane (na kartce imię i nazwisko). Termin do 23-24 czerwca 2020r.(wtorek-środa) godz. 15-17. Instrumenty szkolne oddajemy z poświadczeniem dokonanego przeglądu w serwisie instrumentów. Termin zwrotu instrumentu do szkoły najpóźniej do 28 sierpnia 2020r. Datę oddania należy ustalić z sekretariatem szkoły w godz. 8-14. Tel. 76/842-14-59.

Drodzy uczniowie i Rodzice klas I - V c6 oraz I - III c4 Prosimy o pozostawienie w domu na okres wakacji wypożyczonych z biblioteki nut i podręczników oraz szkolnych instrumentów. Stroje chóralne w okresie wakacji przechowujemy w domu w pokrowcach.

Dyrektor PSM I st. w Lubinie informuje, że od 1 marca rozpoczęła się rekrutacja do szkoły na rok szkolny 2020/2021. Rekrutacja będzie trwać do dnia poprzedzającego badanie o przydatności do nauki w szkole. Planowany termin badania 19 czerwca 2020r., który może ulec zmianie w związku z sytuacja epidemiologiczną kraju. Informacja o rekrutacji,Regulamin rekrutacji i przyjęć oraz wniosek dla kandydata znajduje w zakładce \"Ważne dokumenty\".

Informacje dotyczące Ochrony Danych Osobowych w PSM I st. w Lubinie znajdują się w zakładce BIP (Biuletynie Informacji Publicznej) oraz w plikach do pobraniach.

UWAGA - Chór i Szkolna Orkiestra ! Proszę o systematyczne ćwiczenie swoich partii rozdanych utworów. W wypadku chórzystów proszę o opanowanie partii pamięciowo. A. Słowikowski. Chórzystów i członków orkiestry proszę o pilny kontakt z nauczycielem a.slowikowski@psm.lubin.pl

Miejsce:
Termin:
Godzina:
Uczestnicy:
Nauczyciel: